Søg
Close this search box.

E-Handels Vilkår

GRATIS FRAGT OVER 999KR

Dog undtaget spring, tunneller og hoops

Vilkår – Nedenstående salgs- og
leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Indog.dk

HANDELSBETINGELSER
Oplysninger om webshoppen indog.dk

Indog.dk
Administration: Strandvejen 13, Hjarbæk – 8831 Løgstrup

Tlf.: +45 25323236 (Telefontid mandag – fredag 10:00 – 16:00)
Email: iec@indog.dk
CVR: 35526269
Webshop URL: https://indog.dk

Indbetaling indland:

INDOG ApS
Bank: Andelskassen
Reg.: 5980 Konto.: 4029730
Indbetaling udland:
IBAN: DK4859800004029730
SWIFT: DANBDK22
Når du afgiver bestilling accepterer du atomatisk vores handelsbetingelser.

På denne side kan du finde alle de informationer, du kan have brug for som kunde hos Indog.dk. Har du spørgsmål, du ikke kan finde svar
på her, er du altid velkommen til at kontakte os via mail: iec@indog.dk eller på telefon 25 32 32 36.

Porto:
Fragt og ekspedition fra 48,00 kr.
Fri fragt fra 999,- gælder kun i Danmark og ikke ved køb af spring, tunneller og hoops. 
Ved ombytning i forbindelse med fri fragt, fratrækkes retur porto.
Ved returret i forbindelse med fri fragt, fratrækkes retur porto.

Leveringstid:
Vi sender pakker med GLS hver dag. Modtager vi din ordre inden kl. 11:00 sender vi den samme dag, og du har den som regel næste dag.
Leveringstiden kan dog være længere i forbindelse med helligdage og fejlleverancer fra leverandører.

Leveringsmåde:
Det er billigst at få sendt pakken uden omdeling, derfor er det som udgangspunkt den leveringsform vi vælger. Ønsker du levering til din privatadresse eller firma adresse kan du mod en merbetaling på dkr. 50,- naturligvis få det. Du skriver blot i kommentarfeltet at du ønsker levering til din adresse, og overfører kr. 50,- til mobilepay 76879 og skriver i tekst på mobilepay at det er vedr. hjemmelevering til ordre nr.  xxxxx. 

Lokal afhentning:
Vælger du lokal afhentning som leveringsform vil din pakke blive klargjort til afhentning dagen efter på Læsøvej 6B, 8800 Viborg. Du vil modtage en sms når pakken er klar til afhentning. Vær opmærksom på at når du har modtaget sms om at pakken er klar til afhentning, så vil pakken være at betragte som afleveret og er dit eget ansvar. Ønsker du pakken klargjort på en bestemt dag kan dette oplyses i besked feltet ved bestilling.

Anden adresse:
Køber du en gave kan vi også sende direkte til modtagerens hjemme adresse. Skriv blot adressen i kommentar feltet, og overfør kr. 50,- til mobilepay 76879. Husk at anføre ordre nummer på mobilepay betalingen.

Udsolgte varer:
Vi forsøger at være foran og bestiller varer hjem inden de bliver udsolgte. Dog kan der forekomme enkelte undtagelser, i så fald vil vi skaffe varen hjem så hurtigt som overhovedet muligt.

Betalingsmetoder:

  • VISA/Dankort
  • Mastercard
  • Mobilepay.
  • Anyday

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper

Bestilling:
Vi trækker først pengene fra din konto når varen er afsendt fra Indog.dk

Sikkerhed:
Ved betaling med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har ingen selvrisiko hvis dit kort skulle blive misbrugt i en online butik der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypteret (SSL), og det er derfor kun PBS der kan læse dem. Hverken Indog.dk eller andre har mulighed for at læse dem. Indog.dk kan ikke trække flere penge på dit kort end dem du har bestilt varer for. 

Husk altid at notere dit ordre nummer ved betaling. (Gælder kun ved betaling med mobilepay indtil vores betalingsløsning er godkendt)

Retur vare:
Du har 14 dages fuld returret på de varer du har købt (gælder dog ikke alt spiseligt), og ønsker du at benytte dette, skal du sende til følgende adresse:
INDOG ApS
v/Miriam Søndergaard
Strandvejen 13, Hjarbæk
8831 Løgstrup
– sammen med kopi af faktura eller ordrebekræftelse, samt kontonummer pengene ønskes overført til. – pengene returneres derefter til din konto.

Retur Julegaver:
Julegaver købt i november og december byttes indtil 14 januar i det nye år, på samme vilkår som andre varer.
Du har fuld returret på de varer du har købt (gælder dog ikke alt spiseligt), og ønsker du at benytte dette, skal du sende til følgende adresse:
INDOG ApS
v/Miriam Søndergaard
Strandvejen 13, Hjarbæk
8831 Løgstrup
– sammen med kopi af faktura eller ordrebekræftelse, samt kontonummer pengene ønskes overført til. – pengene returneres derefter til din konto.

Vi returnerer ikke portoudgifter og vi modtager ikke returvarer i pakkeshop eller på efterkrav!
Hvis varen er i emballage skal denne selvfølgelig være intakt for at pengene kan tilbagebetales eller varen kan ombyttes.
Det er ikke nok at sende varen i egen emballage/gaveæske, der skal en papkasse eller anden beskyttelse omkring varen, for at beskytte denne.
Vær opmærksom på at original emballage er intakt ved returnering, varens værdi forringes, hvis der f.eks. er skrevet på emballagen, eller der er tape på, eller du bruger den til forsendelse. Anvend forsendelseskasse, det er ikke nok at sende varen i plastikpose. Dog accepterer vi altid at modtage varen i samme emballage som du modtog den i.

Retur af Canelana varer:
Har du afprøvet et dækken på din hund, er det vigtigt at du ulejliger dig med at fjerne alle hundehår fra dækkenet, da det ellers vil nedsætte værdien ved returnering. Vi kan desværre ikke acceptere retur af varer som ser brugt ud, f.eks. varer som er krøllet, med hår på, eller uden mærkesedler, eller hvor original emballagen er væk. Prøv ikke dækkenet på en hund som lugter. Dækner som lugter af røg eller anden lugt kan vi ikke modtage retur. Ved værdiforringelse kan vi være nødsaget til at trække op til 50% af varens værdi.

Varens stand ved returnering:
Du kan prøve varen på samme måde som hvis varen var i en butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover det ovenover beskrevne, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Retur penge:
Vi tilstræber at tilbagebetale dine penge så hurtigt som muligt – og ofte vil de være registreret på din konto efter 2-6 hverdage. Ifølge Forbrugerombudsmanden skal vi tilbage betale dine penge indenfor 30 dage.

Fragtomkostninger ved ombytning:
Ønsker du din vare byttet til noget andet er fragtomkostningerne de normale 48,00 kr. eller den fragtudgift der udløses af vægten på din pakke, som ved almindelig bestilling. Beløbet kan overføres til vores bankkonto 5980 4029730 Andelskassen. Dog er Canelana hundedækner undtaget, her betaler du selv for at sende varen retur til os, og vi sender gratis en ny vare til dig. (undtaget er ordrer med gratis fragt, her betaler du selv for en ny forsendelse)

Erstatning og bortkomne varer:
Når varen er afsendt fra INDOG ApS og i GLS’s varetægt ejes den juridisk set af dig som kunde. Skulle en pakke bortkomme under fragten fra INDOG ApS og til dig, er det i udgangspunktet GLS der bærer erstatningspligten. Ofte er det dog blot et spørgsmål om at finde ud af hvor den er havnet henne. Dette hjælper vi altid gerne med. Kontakt os hurtigst muligt på telefon 25 32 32 36, så tager vi den derfra.

Reklamation:
Vi checker alle varer inden de forlader lageret, men selvfølgelig kan der være smuttere eller fragt skader.
Ved fejl skal du hurtigst muligt kontakte os, så vi kan aftale det videre forløb. Ønsker vi varen retur, så dækker vi portoen ved, at vi sender dig en returpakkelabel du skal bruge til returneringen.
Ved reklamationer SKAL kopi af faktura eller ordrebekræftelse, samt GLS pakkenummer sendes med, så vi kan spore din levering.

Efter købeloven gives der reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Dog ikke madvarer. Reklamationsretten betyder at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået i op til 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Reklamationsretten dækker ikke udefra kommende skader, som er indirekte eller direkte forskyldt af bruger/hunden. En udefra kommende skade kan være bid, frost, vand, skidt eller hvis du har ændret på produktet. Dette skal ikke regnes for en fyldestgørende liste over udefrakommende skader, men blot nogle eksempler.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen på varen. Hvis du reklamerer inden for 2 måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidigt. Reklamationsretten betyder at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Bemærk: reklamationsretten kan være begrænset af varens naturlige holdbarhed.

Pakken er længe om at komme:
Du kan spore din pakke via pakkenummeret du har modtaget fra GLS eller anden leveringsdistributør.
Vi giver vores pakke distributør 1 uge til at levere, har du stadig ikke modtaget din bestilling efterlyser vi forsendelsen og aftaler det nærmere forløb.

Råd og vejledning,
Vi rådgiver og vejleder altid gerne, dog er det vigtigt at huske det er af vejledende art.

VOM og Hundemat:
Vom og Hundemat leveres ikke, Vom kan kun afhentes på Læsøvej 6B – 8800 Viborg efter bestilling på webshoppen.
Vom hundemad kan ikke fortrydes eller returneres efter afhentning.
Ved bestilling inden kl. 13:00 kan du afhente VOM samme dag. Efter kl. 13:00 kan du afhente VOM næste dag. Du vil modtage en SMS med afhentningsoplysninger når din ordre er klar til afhentning, hvorefter du kan afhente din ordre på alle døgnets 24 timer. Da vi tænder en fryser til din ordre, sætter vi stor pris på at få en besked i besked feltet ved bestilling, hvis du ønsker at afhente på et senere tidspunkt.

Booking og klippekort til træningshallen:
For online tilmelding, booking og køb via INDOG.dk gælder flg. handelsbetingelser: Der er ingen fortrydelsesret ved booking af tider efter betaling i vores bookingsystem. Dette gælder for banebookinger i Indog Elite Center! Ved køb af klippekort er der 14 dages returret, med mindre man har taget klippekortet i brug, og dermed benyttet sig af en booking på klippekortet. I så fald frafalder retten til refundering af klip/penge. Ved returnering af klippekort bedes henvendelse ske på mail til mail: iec@indog.dk. Her gælder modtagelsestidspunktet for mailen som gældende tidspunkt. Der modtages betaling fra følgende korttyper: Visa Dankort, Visa- Mastercard og Mobilepay Ved tilmelding giver du samtidig samtykke til at vi må bruge billeder/video/livestream fra træning/konkurrence/opvisning på vores sociale medier. OBS: Når du booker påtager du dig som bookingsansvarlig hermed det fulde ansvar for at Indog Elite Centers retningslinier overholdes. 

BOOKINGSREGLEMENT:

  • Bookede tider kan ikke ændres eller refunderes.
  • Administrator forbeholder sig ret til at slette bookings uden varsel, som ikke overholder bookingsreglementet.
  • Din booking er endelig efter INDOG har modtaget betaling.
  • Efter godkendt betaling, fremsendes en kode til døren.
  • En booking er bindende. Beløbet for bookings refunderes ikke ved aflysning eller annullering af tiden.

GÆLDENDE FOR ALLE BANER:
En booket tid gælder for banen, ikke pr. person. Du kan derfor invitere ubegrænset antal venner med på din træning.

RETNINGSLINIER:
For at sikre at alle vores gæster kan tilbringe en behagelig tid i vores faciliteter, har vi indført nogle regler og retningslinjer. Brug din sunde fornuft og vis respekt, er den vigtigste og grundlæggende regel.

  • Der er kun adgang på banerne i indendørs fodtøj. HUSK at skifte fodtøj, når du går ind og ud af hallen.
  • Hunde skal luftes (stort og småt) før de kommer ind i hallen. HUSK at samle op efter din hund. Gratis høm-høm poser findes indenfor døren i hallen.
  • Hvis der skulle ske et ’uheld’ indenfor, skal du STRAKS rengøre med det rengøringssæt som hænger på væggen.
  • Løse hunde er ikke tilladt. De skal altid føres i snor, eller være i bur, når de ikke trænes.
  • Hundeleg er ikke tilladt
  • Ophold og træning i IEC hallen er på eget ansvar.
  • Ejer af hund er erstatningsansvarlig for eventuelle skader på IEC’s ejendom og udstyr.
  • Den bookede tid skal respekteres, herunder opsætning af bane
  • Redskaber anvendt på åben bane skal altid stilles på plads inden banen forlades.
  • Det er ikke tilladt at bruge glasvarer eller andre genstande der kan brydes.
  • Alle defekter eller skader skal straks rapporteres til Miriam Søndergaard.
  • Tæver i løbetid er velkomne, dog skal de bære løbetidsbukser under hele opholdet.
  • Vand til hunden skal foregå udenfor hallen, eller på de sorte måtter ved indgangen.
  • Drikkevarer må ikke stå på gulvet.
  • Pelstotter og andre legetøjs stumper skal samles op fra gulvet efter træning.
  • IEC er ikke ansvarlig for fejl, skader, tab eller tyveri på, eller af dine ejendele, eller for skader på personer og hunde forårsaget af tredje mand.
  • Brug af fodboldstøvler er ikke tilladt.
  • Efter brug, og indenfor din bookede tid skal højden af feltforhindringerne på agilitybanen nulstilles til grundindstillingen:
    – A-bræt 170 cm.
    – Balance 110 cm.
    – Vippe 60 cm.
  • Hallen skal efterlades ren efter brug.
  • Hundesoignering er ikke tilladt.
  • Rygning er forbudt.